De Chauffeurs
Prins Scipione Borghese: De chauffeur en eigenaar van de Itala, de auto die de rally gewonnen heeft. Hij was een rijke Italiaanse aristocraat, een voormalige diplomaat en een verwoed alpinist met diverse records op zijn naam. Ettore Guizzarde was zijn mecanicien. Luigi Barzini was een journalist die voor verschillende Europese kranten werkte. Naderhand schreef hij een boek over deze rally
Charles Godard: Een Franse circusartiest die zijn brood verdiende als “steile wand racer”. Hij reed de rally met een geleende auto van de Hollandse Spykerfabriek. Hij startte de rally zonder een cent op zak. Tijdens de rit leende hij voedsel, geld, benzine en dergelijke van ambassades en de andere equipes. Aan het einde van de rally werd hij in Frankrijk gearresteerd en gevangen gezet voor verduistering. Jean du Taillis, zijn bijrijder, was een Europese journalist
Georges Cormier en Victor Collignon(aan het stuur): Beide rally-rijders waren ingehuurd door de Dion Bouton autofabriek, om met twee van deze auto’s de rally te rijden. De Dion Bouton was in die tijd de grootste autofabriek in Frankrijk
Auguste Pons: Hij was de chauffeur van de Contal, het drie-wielige voertuig. Dit voertuig strandde in de Gobi-woestijn en heeft de rally niet uitgereden